Google
 

Wednesday, February 01, 2006

INCREDIBLE INDIA

Λοιπόν αποφάσισα να σοβαρευτώ εν μέρει επειδή μερικοί (2 όλοι και όλοι)μας τα έχωσαν και είμαι και ευαίσθητο άτομο. Τώρα αν το σοβαρό με το οποίο ξεκίνησα θα μου φύγει στο δρόμο δεν ξέρω!!
Υπάρχει μια διαφήμιση που λέτε για την Ινδία στο Travel and Living κανάλι της καλωδιακής που βλέπουμε εδώ. (Εχω και κότερο πάμε μια βόλτα??)Και έχει ακριβώς αυτό τον τίτλο «Incredible India» με φοβερή μουσική υπόκρουση. Δείχνει παλάτια, ελέφαντες σε παραλίες ονειρικές και μια κοπέλα να κάνει yoga μέσα σε ενα ποταμάκι με φόντο το Taj Mahal(το Όνειρο μου σα Γιώτα). Θυμάμαι πρίν απο χρόνια στην Ελλάδα που έδειχνε μια διαφήμιση της master card και είχε ενα ζευγάρι που έκανε εκδρομή σε ένα ονειρικό παλάτι στην ίδια περιοχή επάνω σε μια λίμνη. Και σκεφτόμουν, εγώ εκεί θέλω να πάω, τι ωραία που θα είναι!!!
Τώρα, αφού έχω έρθει στην Ινδία, κάθε φορά που βλέπω τη διαφήμιση ως «Incredible India» δεν μπορώ να μη σκέφτομαι. Τον κακόμοιρο ελέφαντα που τον έχουν βάψει σαν καρνάβαλο για τα δικά τους έθιμα. Την παραλία που ήταν καθαρή αλλά μπορεί να μην έχει γυριστεί και στην Ινδία επειδή ένας φίλος Βέλγος που πήγε Goa μας είπε πως οι παραλίες είναι γεμάτες σκουπίδι. Το ποταμάκι που κάνει yοga η κοπέλα και πόσο μολυσμένο θα είναι για να μη μιλήσω για τα κουνούπια και τις μυρωδιές που θα βγάζει.Ας μη μιλήσω για τη yοga που για να την κάνεις γίνεσαι σα σαλιγκάρι και ακόμη δεν έχεις καταφέρει τίποτα!! Και τέλος το ονειρεμένο Taj Mahal που σύμφωνα με κάτι φίλους μου Ινδούς, ο δρόμος που οδηγεί προς το μνημείο αυτό είναι γεμάτος σκουπίδια απο δω και απο κεί!!Δηλαδή μιλάμε για τρελή απομυθοποίηση!!Μου χαλάσανε ακόμη και το φοιτητικό μου όνειρο ρε γαμώτο!!!

Αλλά ειλικρινά, η Ινδία είναι ένας μαγικός τόπος...γιατί με ένα μαγικό τρόπο..όλα απο καλά γίνονται χάλια (Sorry αλλά δεν άντεξα) Όλα απο άσπρα γίνονται μαύρα και όλα απο καθαρά(έτσι και έτσι) γίνονται πενταβρώμικα!!!!Μαγικός τόπος σου λέω.



Αλλά έχουν και τα καλά τους (παιδιά δε νιώθω καλά, θα γράψω καλή κριτική σήμερα...κάποιος να με σταματήσει,,έχω πάρει φόρα και δεν ξέρω τι λέω). Το καλύτερο απο όλααααααα είναι το φαγητό τους. ( Το οποίο όπως σας έχω πεί το κουβαλάνε όλοι μαζί τους σε μεταλλικά μπολάκια κάθε μέρα όπου και αν πάνε!!!)


Όποιον ακούσω και έρθει Ινδία και πεί πως δεν έχουν καλό φαγητό μάλλον δεν ήρθε καθόλου. Το κύριο συστατικό βέβαια είναι το chili.

Δεν τρώς δηλαδή όπως λέμε εμείς πχ σούπα με λαχανικά, είναι σούπα με chili, κρέας με chili κτλ. Την πρώτη φορά που δοκιμάσαμε φαγητό μούδιασε τόσο πολυ το στόμα μας που μιλούσαμε κάπως έτσι...Γιάννη, νομίθω πωθ η γλώθα μου δεν είναι μεθα θτο θτόμα μου, δε τη νιώθθθω!!Είναι θθθθα να περιμένω το γιατρό να μου βγάλει το φθονιμήτη μου!!Και κλάμα δε σας λέω τίποτα. Τα παιδιά εδώ νομίζανε πως κάτι έπαθε κάποιος δικός μας ή δεν μπορούσαμε χωρίς την Ελλάδα τόσο πολυ που κλαίγαμε τη μοίρα μας (Που..να...ξενιτιά, μας παίρνεις τα καλύτερα παιδιά). Επί μισή ώρα η γλώσσα μας έβγαζε φλόγες και κάναμε αέρα ό ένας στο στόμα του άλλου! Και εγώ μετά έκανα την μεγαλύτερη εξυπνάδα που μπορούσα....πήγα να πιώ ζεστό καφέ.........(Που πας καραβάκι με τέτοιο καιρό????κάτι τέτοιο τραγουδούσα μετά)Μιλάμε για το ΚΑΨΙΜΟ του αιώνα!!!!!(Πήραν τα στήθια μου φωτιά, πυρκαγιάαααααααα, ααααααααα)
Την πρώτη βρομάδα κράτησε το μούδιασμα, μετά καταλαβάιναμε τη γλώθθα μας αλλά δεν καταλαβάιναμε το τι τρώγαμε. Κρέας ήταν? Chilly νιώθαμε, ψάρι ήταν? Chilly νιώθαμε. Και πάνω που λέμε ρε παιδί μου, οκ είμαστε cool, το ξεπεράσαμε (who’s the man??? I’m the man!!) πάει να φάει ο Γιάννης την πιτούλα μαζί με το φαί του.....και δεν έχει πάρει πρέφα το τριμμένο κόκκινο chilly που έχει η πιτούλα μέσα της.

Και γυρνάω και τον κοιτάω...σαν ταύρος ο Γιαννης, κατακκόκινος......Γιώτα έχω πάθει κάτι...νιώθω κάτι σα να ...καίγοΜΑΙΑΙΙΑΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΙΑΙΙΑΙΙΑΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!! Ήπιε 2 φιάλες νερό, έφαγε 3 κεσεδάκια γιαούρτι και δεν μπορούσαμε να τον συνεφέρουμε.Εγώ βέβαια ως καλή σύζυγος προσφέρθηκα να του φτιάξω ένα ζεστό καφεδάκι...(δεν είχαμε γελάσει πάρα πολύ και μπορούσαμε να το κάνουμε και καλύτερο το θέαμα !) αλλά δεν ήθελε!!
Μετά απο αυτό μάθαμε πως πρέπει να κοιτάμε Πάντα μέσα στις πιτούλες πριν συνεχίσουμε το γεύμα μας!!!
Στα δε εστιατόρια μάθαμε κάτι άλλο. ΠΟΤΕ μα ποτέ δεν πρέπει να ρωτάς τον σερβιτόρο αν το φαγητό είναι spicy και να τον πιστεύειες κιόλας. Όποτε γινόταν κάτι τέτοιο, ποτέ δεν ήταν κανονικό το φαγητό μας. Και είμασταν και ανάμεσα σε κόσμο, πως να τσιρίξεις ..καιγομαιαιιαιαιαιααιιαιαιαι γαμω το chili σας δεν ξέρετε κανένα άλλο μπαχαρικό να βάλετεεεε??????Οπότε μάθαμε να μη ρωτάμε και απλώς να υπομένουμε.
Αλλά είναι πολύ εφευρετικοί με το φαγητό τους και βάζουν μέσα στο ρύζι πχ πάρα πολλά μπαχαρικά. Κάρδαμο, γαρύφαλο αλλά και άλλα που δεν έχουμε εμείς στην Ελλάδα.


Πάνω απο όλα λέω ευτυχώς που έχουμε αρχίσει γυμναστήριο επειδή όλα σχεδόν τα φαγητά εδώ είναι τίγκα στο τηγάνι!Ρωτάς πάλι..αυτό είναι τηγανητό? Σου λένε ..οχι...και εννοούν..οχι all the way σαν τα καλαμαράκια δηλαδή.Γιαυτό βέβαια και είναι πεντανόστιμα. Το τρώς εσύ όμως και λές, ρε παιδιά πως πήρα 2 κιλά μέσα σε μια βδομάδα? Αφου τρώω μόνο λαχανικά....
Και τα πιάτα με το κρέας τους είναι πολύ καλά με την συνήθεια όμως να βάζουν πάρα πολλή σάλτσα. Αυτό συμβαίνει μας είπαν επειδή δεν τρώνε όλοι οι Ινδοί κρέας και προσβάλλονται ακόμη και αν το δούν!(Πστ...Πουστρ...κι...σερβιτόρε,,γρήγορα κρύψε τον πατσά που κρατάς στα χέρια σου μη γίνει χαμός εδώ μέσα σου λέω! Ρε κρύφτο σου λέω ρε...!!!!) Οπότε πας εσύ να παραγγείλεις κρέας και σου φέρνουν σούπα (Excuse me, μανταμίτσα...κρέας του Θεούλη θέλω, όχι σούπα βοδινό!!) έχει 3 κομμάτια μέσα (αν σε συμπαθήσει ο Σεφ, αλλιώς έχει 2) και το υπόλοιπο σάλτσα.....και ρωτάς ...πάλι εσυ( καλά ρε γαμώτο ποτέ θα βάλεις μυαλό να μη ρωτάς??) Συγνώμη, έχετε κάτι χωρίς τη σούπα???Βεβαίως σου λέει...και αντι για κόκκινη σούπα σου φέρνει μια ωραιότατη ....άσπρη σούπα!!!!!!Λέτε να πρέπει να αφιερώσω ενα ολόκληρο blog στους Ινδούς με τίτλο...γιατί δεν πρέπει ποτέ να ρωτάς ενα Ινδό τίποτα και να σκάς ?????

14 Comments:

Blogger garfield said...

Φαντάσου να ήθελες να γράψεις και κακά σχόλια σήμερα πάλι.... εγω που τρώω ινδικό φαγητό σε πολυεθνικά εστιατόρια εδώ στην Αθήνα να υποθέσω ότι δεν έχουνε καμία σχέση με το πραγματικό ινδικό εεε???

3:23 AM  
Blogger xryc agripnia said...

Το αγαπημενο μου φαγητο,θυμαμαι,ηταν το Tandoori chicken.Και εκεινες οι πιτουλες αντι για ψωμι.

5:13 AM  
Blogger Ranex said...

αθανατη ελληνικη φυλη!!

5:26 AM  
Blogger Rodia said...

Καλα ε... Διάβασα μονορούφι ΟΛΟ το blog και τα σχόλια!!!
Στην αρχή ξενίστηκα λίγο αλλά στη συνέχεια μπόρεσα να καταλάβω ότι... έχετε ενσωματωθεί πλήρως!
:-)))

Ποιος άλλος μπορεί να βλέπει τόσο καλά τα στραβά και τα ανάποδα ενός τόπου καλύτερα απο εκείνον που ΑΝΗΚΕΙ στον τόπο αυτό;

Τα κείμενα θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν γραφτεί απο έναν έλληνα που θα κριτικάριζε την κατάσταση στην Ελλάδα σήμερα αλλά και σε προηγούμενες εποχες ή έναν άγγλο που κριτικάρει τα στραβά της Μ. Βρετανίας.. και πάει λέγοντας...

Είναι πολύ σημαντικό να παρατηρεί κανείς και να αποτυπώνει τόσο γλαφυρά τα όσα βλέπει. Σα να βρίσκομαι επιτόπου λέμε... Οι θόρυβοι, οι μυρωδιές, οι εικόνες.. Ολα με αγγίζουν, όλες οι αισθήσεις μου βρίσκονται σε εγρήγορση.

Ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το ταξίδι που μου χαρίζετε!

:-)))))))))))))))))
smutsssssssssssssssssssssss

7:41 AM  
Blogger Yian-Yiot said...

(Γιώτα) Και φυσικά θα πάω στο Taj Mahal Tamara!!
Και ναι, vkar το ινδικό που τρώμε Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση όντως.Και γω είχα φάει στο Λονδίνο και καμία σχέση, δεν έκαιγε καθόλου αλλά τα παιδιά εδώ μου είπαν πως ήταν απο το Μπαγκλαντές το εστιατόριο που πήγα.
Αλλά το ψωμί τους είναι απερίγραπτο!!!Τέλειο, φανταστικό!Παιδιά όταν με το καλό μάθω να το κάνω και γω σας καλώ όλους για τραπέζι!!!

7:42 AM  
Blogger YO!Reeka's said...

Μην τύχει και δεν πάτε στο Taj (όπως το λένε χαιδευτικά) και στο Red Fort απέναντι. Σκουπίδι δεν έχει μέσα, τοι μνημείο είναι σε πολύ καλή κατάσταση και πολύ προσεγμένο. Έχει λίγο πριν μια πόλη που ειναι στο μαύρο της το χάλι και φυσικά όλη η περιοχή, ως τουριστοπαγίδα, θέλει ιδιαίτερη προσοχή σε πλανώδιους, πορτοφολάδες κλπ. Εγώ έκανα το λάθος και ρώτησα τιμή σε έναν πλανώδιο με ένα τεράστιο μαστίγιο. Και με ακολουθούσε για ένα δεκάλεπτο, χτυπώντας κάτω το μαστίγιο (τσααααφ), για να μου δείξει τι καλό που είναι. Να πάρετε και ξεναγό, βοηθάει. Το σπάσιμο είναι οι ουρές για έλεγχο (λόγω προσφάτων τρομοκρατικών). Α, δεν επιτρέπουν τα κινητά μεσα, γιατί θεωρειται θρησκευτικός χώρος. Εχει θυρίδες (πληρώνεις) για να τα αφήσεις

7:45 AM  
Blogger Yian-Yiot said...

(Γιώτα) Παιδιά όσοιέιχατε την τύχη να πάτε Ινδία (να έρθετε μάλλον) please πείτε μου μέρη που πρέπει οπωσδήποτε να πάω αλλά και το αντίθετο!Δηλ σε ποιά fort πρέπει να πάω όπως ο φίλος μου ο gelial, γιατί όταν θές να πάς κάπου σε φορτώνουν με μέρη μόνο και μόνο για να γεμίσουν τη μέρα!!!Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για τις συμβουλές και την πάντα καλοπροαίρετη κριτική σας.Μας δίνετε απίστευτη δύναμη εδώ που είμαστε

8:14 AM  
Blogger YO!Reeka's said...

Εγώ σας ζηλεύω. Παρότι βλέπω ότι δεν το διασκεδάζετε ιδιαίτερα! Η Ινδία είναι μια τεράστια υπέροχη χώρα με έναν φοβερό πολιτισμό. Οι αντιθέσεις είναι πολλές και σημαντικές, αλλά όλα εξαρτώνται από την οπτική μας. εγώ τουλάχιστον έτσι την είδα!

11:55 AM  
Blogger Yian-Yiot said...

(Γιώτα) Gelial πίστεψε με, πλέον προσπαθούμε να το διασκεδάζουμε παράλληλα. Στην αρχή είναι πολύ δύσκολο όμως. Και μην ξεχνάς πως εδώ δεν είμαστε για τουρισμό αλλά για δουλειά που σημαίνει πως πολλές φορές τα εύκολα μας τα κάνουν δύσκολα.Δεν είναι πως ήρθαμε χαλαροί να δούμε το μέρος και σε 3 βδομάδες να γυρίσουμε πίσω.Αλλά δεν είναι και τόσο άσχημα ilias, δεν ξέρω τι σου έχουν πεί οι φίλοι σου όμως. Γιατί και οι ίδιοι οι Ινδοί θέλουν να αλλάξουν πολλά πράγματα αλλά το σύστημα εδώ δεν τους αφήνει. Αν μου περιγράψεις τι σου έχουν πεί μπορώ να σου πώ τη γνώμη μου.Α, και κάτι άλλο, η ινδία είναι μια τεράστια χώρα με πολλές αντιθέσεις σε κάθε περιοχή. Δηλ έχω ακούσει πως το Rajastan και η Kerala είναι δύο πανέμορφες και σχετικά καθαρές περιοχές.Οπότε εμείς μπορεί να μένουμε σε μια περιοχή που δεν είναι πολύ καλή, αν και έχει αρκετούς δυτικούς!!Αλλά ένα είναι σίγουρο, ακόμη και αν φύγω κάτι θα με τραβάει πάντα πίσω και είμαι σίγουρη πως θα ξαναέρθουμε!!!

8:07 PM  
Blogger Yian-Yiot said...

Με το μαστίγιο gelial γελάσαμε πάρα πολύ!!!!!
Το φανταζόμασταν και δώστου γέλιο!!χαχαχαχα, πολύ καλό ήταν!!

8:09 PM  
Blogger nyctolouloudo said...

καλη σου μερα εκει που εισαι/εισαστε /στην μακρινη Ινδια με τα ζορικα κολπα της! ....

σε βρηκα τυχαια και ζηλευω που εισαι εκει!

ετσι ειναι. αυτα που εμεις θεωρουμε δεδομενα πχ το χαρτι τουαλετας ή το σαπουνι ή τη σκουπα, αλλου δεν υπαρχουν...
θυμαμαι τοτε που ειχα παει Ιορδανια,
οταν τους ζητησα χαρτι τουαλετας μου ζητησαν '' μπαξις !!!''για να μου το δωσουν.
και οταν τους ειπα οτι τα σεντονια δεν ειναι καθαρα μου ειπαν'' μα τα εχουμε σιδερωσει..!!! ''( δεν τα ειχανε πλυνει ομως....)

αλλα δεν πειραζει...γι' αυτο παμε αλλου. για να βλεπουμε, να μαθαινουμε,να παιρνουμε και να δινουμε.
και οταν με το καλο γυρισεις παλι πισω στην χωρα σου να εισαι σιγουρη οτι θα εχεις βαλει ενα πετραδακι προς το καλυτερο εκει...ας ειναι το καλαθακι για τα σκουπιδια ή το χαρτι....

οσο για τα φαγητα, πραγματι, θελεις την πυροσβεστικη απο ολη την Ευρωπη μετα.....

εμενα μου αρεσει το
Bhuna-Gosht ( αρνακι με ανανα,καρυδα,σταφιδες,
σκορδο, φρεσκο Ingwer και ρυζι,

το Tandoori Chicken,

και αυτο το ψωμι /Naan /το φουσκωτο
που οταν πας να το κοψεις /με το δεξι χερι ειπαμε / κανει ενα τσουφφφφ φφφφφφφφ πουφφφφ!

και ενα αλλο που πιπεριζει ( εχει κομματια απο πιπερι μεσα )

περιμενουμε και αλλα!!!

6:36 AM  
Blogger Marina said...

Καλημέρα.
Διασκεδαστική η αφήγησή σας για τα καυτερά πιάτα, είναι όντως τούρμπο για τους ασυνήθιστους. Απορώ πώς δεν γράψατε και για τα άλλα side-effects (κόλλημα με την τουαλέττα), εκτός και αν σε εσάς δεν έπιασαν!..
Οταν είχα πάει με τον Μ. Ινδία σε συγγενείς του μας πήγαν μία υπέροχη εκδρομή όχι για τους τουρίστες στην περιοχή Sikkim που είναι κοντά στα Ιμαλάϊα, εκεί να χάνεις τον θεό σου σε ομορφιά, τόσο απο τα τοπία, τα μοναστήρια, την άγρια φύση και το φαγητό.
Από γεύσεις τρώγαμε μετά μανίας samoosas, buryanies, korma. Τα πρώτα είναι τριγωνάκια απο ΄φύλλο κρούστας με γέμιση λαχανικών και κάρυ, πολύ καυτερά αλλά όχι και για να δακρύζεις, το μπουριάνι έχει βάση το γιαουρτι, το τρώγαμε με κοτόπουλο συνήθως και το κόρμα το φτιάχνω ακόμη και στην Ελλάδα είναι πηχτό κάρυ με σταφίδες, φυστύκια και ρύζι.
ΣΑΣ ΖΗΛΕΥΩ αφόρητα που ζείτε στην Ινδία.

4:17 AM  
Blogger Yian-Yiot said...

Yiannis : Marina ta samozas ta latreuo. Pame sinexeia se ena biblopoleio me poli kalo kafe kai mpinelikia kai panta troo toulaxiston 5!!! Kai einai kai megala. Kala apo times min ti sizitiso. 1 euro kai ta pente. Super.
Se brisko poli enimeromeni stin kouzina. Emeis tis exoume latrepsei. Exoume agorasei idi 3 biblia me indiki kouzina. An theleis na sou feroume ena steile comment ;-)

8:24 PM  
Blogger Marina said...

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τη πρόταση περί μαγειρικής και βιβλίων, ευχαρίστως να πάρω ένα. Εχω βρεί κατι μαγειρικές απο Ινδία σας παραθέτω ιδέες..
1) http://thecookscottage.typepad.com/
2) http://limadelhi.blogspot.com
3) http://www.nandyala.org/mahanandi/
καθώς και τα γραφτά του φίλου μου του Avik from India
http://surgingwaves.blogspot.com

2:39 AM  

Post a Comment

<< Home