Google
 

Thursday, July 20, 2006

ΟΙ BLOGERS ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ..ΤΟΥΣ ΠΑΤΗΣΕ Η ΙΝΔΙΑ!

Καλημέρα παιδιά. Πολύ γουστάρω που κάνω τη δική μου επανάσταση και κάνω post στο blog όποτε θέλω. Διότι οι ιθύνοντες είναι τόσο ηλίθιοι που δεν έχουν κλειδώσει όλο το σύστημα. Ε, μη μας πουν ότι πάμε να φιμώσουμε και τον κόσμο. Απλά δεν μπορούμε να δούμε κάνενα άλλο blog, μαζί και το δικό μου. Επειδή όμως εμείς είμαστε Ελληνάρες...μου έστειλε τα σχόλια σας η κολλητή μου!!
Σήμερα το θέμα ξαναπαρουσιάζεται στην εφημερίδα και λένε όχι μόνο πως ούτε καν σκέφτονται να ξαναανοίξουν τα blogs στον κόσμο αλλά.... θα ποινικοποιήσουν ορισμένα απο τα σχόλια στα blogs αν τα σχόλια αυτά δεν είναι καλά.!!! Και μάλιστα είπαν πως θα είναι καλύτερα ο κόσμος που γράφει στα blog να διατηρήσει την ανωνυμία του για να μην υποστεί τις συνέπειες. Δηλαδή να κρυβόμαστε πίσω απο την ανωνυμία και να λέμε τα κακώς κείμενα της Ινδίας με το φόβο μήπως και μας βάλουν φυλακή...
Ωραία αντιμετώπιση, δε λέω...για το 1930..όχι για το 2006!!Σε μια χώρα που ξαναλέω κραυγάζει πως είναι δημοκρατική. Όπου σταθείς και όπου βρεθείς αυτό λένε συνέχεια.
Και όμως...θα είναι η τρίτη χώρα μετά την Κίνα και το Ιράν, που δε νομίζω να έχουν δημοκρατία, που θα μπορεί να συλλάβει κόσμο λόγω ενός σχόλιου στο blog.
Και ναι, η μορφή της δημοκρατίας μπορεί να αλλάζει με τον καιρό και να μην είναι η ίδια όπως στην Αρχαία Ελλάδα...αλλά εδώ μιλάμε για πλήρη παραμόρφωση της ουσίας της δημοκρατίας. Και μετά απο όλο αυτό τον πανικό..ήρθε και η ποινικοποίηση να μας αποδείξει ακριβώς αυτά που λέω παραπάνω.
Καλά...εγώ σας χαιρετώ απο τώρα!Θα είμαι η πρώτη που θα εφαρμοστεί ο νόμος μετά απο τόσα που τους έχω "σούρει" περι καθαριότητας κτλ!!
Και δεν καπνίζω κιόλας να μου φέρνετε τσιγάρα στη φυλακή!!

Κατά τα άλλα εδω η ζωή συνεχίζεται όπως και πριν. Με τις βροχές δεν έχω καταλάβει πως είναι καλοκαίρι και καθόλου δε μου αρέσει. Με τις βομβιστικές επιθέσεις και τις συνεχείς απειλές..έχω καταλάβει πως δεν είμαι ασφαλής πουθενά και επίσης καθόλου δε μου αρέσει. Οι απειλές τους μιλάνε ακόμη κ για το Taj Mahal που θέλαμε να επισκεφτούμε πριν φύγουμε. Αυτή λοιπόν είναι η δημοκρατία? Οι τρομοκράτες να μπορούν να απειλούν τον κόσμο, να είναι ακόμη ελεύθεροι και σε εμάς τους υπόλοιπους να κλείδώνεται ο λόγος! Αν αυτή είναι η δημοκρατία τους τότε σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα μόλις συνειδητοποιώ ότι βρίσκομαι στη μεγαλύτερη δικτακτορία του κόσμου!!

12 Comments:

Blogger drakouna said...

Δηλαδή, άμα γράψω "Νταλάρας, Νταλάρας, Νταλάρας" διαπράττω ποινικό αδίκημα στην Ινδία?

Αυτό και αν είναι παγκοσμιοποίηση!!
:)

Στο Taj Mahal να πάτε, τέτοια ευκαιρία μην τη χάσετε. Και Λονδίνο και Μαδρίτη χτύπησαν τρομοκράτες αλλά δεν σταμάτησε ο κόσμος να πηγαίνει.

Για έργο στο DVD (αφού blogs γιοκ) προτείνω το Monsoon Wedding. Χαλαρά.

10:45 PM  
Blogger Unknown said...

Δεν πειράζει.. Θα'τ'αρχίσεις για να σου φέρνουμε τσιγάρα και να μας βλέπεις ;)

Και στο φινάλε θα σου φέρνουμε μασστίχες.. δεν θα κολήσουμε στο ότι δεν καπνίζεις ;;)

12:43 AM  
Blogger Ecumene said...

Πολύ τραβηγμενο μου φαίνεται

τί ακριβώς εγραφαν τα blogs?...

ποια είναι η πολιτικη κατασταση
γενικά;..

Δεν υπαρχει Αντιπολιτευση;;.....

12:08 AM  
Blogger Ελπίδα said...

Αν πω ότι δεν το πιστεύω! θα με πιστέψετε;

3:03 PM  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Καλό κουράγιο παιδιά! Πόσοι μήνες έμειναν ακόμη;

Σ;)

4:04 PM  
Blogger Yian-Yiot said...

Ανοίξανε τα blogs!!Το είδα σήμερα και πολύ χάρηκα.Εντωμεταξύ οι εφημερίδες μιλάνε για αφυπνισμό των Ινδών που με αφορμή αυτό που έγινε στα blogs αρχίζουν και ψάχνονται για τις ατομικές ελευθερίες και αν υπάρχουν στην Ινδία κτλ.
Drakouna έχεις δίκιο σε ότι λές αλλά αυτή τη στιγμή είμαι λίγο τρομοκρατημένη.
Ergotelina τα blogs καυτηρίαζαν την κατάσταση με τις τρομοκρατικές ενέργειες και ότι δεν μπορεί ο κόσμος να ζει έτσι. Και έχουν δίκιο. Όταν δεν μπορείς να στηριχθείς στην αστυνομία γιατί το 80% χρηματίζεται και επίσης ο πολιτικός κόσμος, που να στηριχθείς σαν λαός? Η αντιπολίτευση εμένα μου φαίνεται μια απο τα ίδια.
Marspin, δεν είναι κακό να λέμε τη γνώμη μας. Είτε είναι για την Ινδία είτε για την Ελλάδα. Και όπως επανειλλημένα έχουμε πει, είμαστε εδω για δουλειά και όχι διασκέδαση.Δεν μπορώ να φύγω ότι ώρα θελήσω.Και όχι δε μου λέει τίποτα αυτό που γράφεις γιατί Ινδικά δεν γνωρίζω.
Μαύρε γάτε....φεύγουμε το Δεκέμβριο με το καλό!

5:18 AM  
Blogger Ecumene said...

Tί έγινε ρε παιδιά;;;


Δώστε σημεία ζωής!...


Σας φάγανε;;;;...

4:51 AM  
Blogger Deepak Gopi said...

Hai Friend,
Certain Blog sites had been blocked by the Indian government for 5 days ;because the government had found out that the terrorists used blogs for communication and for creating hostility towards the government.
Now the ban heas been lifted.

11:15 PM  
Blogger Yian-Yiot said...

Hello dear deepak. Do you speak greek? If yes, I'm amazed.
But you should see that I wrote what I had red on the Indian newspaper, Times of India. I could never made up something like that.
Marspin, λυπάμαι που το βλέπεις έτσι.Έχουμε ξαναπεί πως ο καθένας έχει τη δική του άποψη.Και μπορεί ίδια πράγματα να τα βλέπουμε διαφορετικά.Δε σημαίνει πως ο ενας είναι λάθος και ο άλλος σωστός όμως,έτσι δεν είναι?

11:23 AM  
Blogger aeipote said...

Ψυχραιμότης! Κι αφτό θε περάσει!

Καληημέρα!

10:47 PM  
Blogger Yian-Yiot said...

marspin,
Sxetika me to sxolio sou stin indiki glossa to esbisa giati den iksera ti akribos elege. Please anebase to ksana se ellinika h agglika gia na mporoume na to katalaboume oloi.
Yiannis

1:38 AM  
Blogger xristina said...

γεια σας!!σκεφτομαι να φυγω για πρακτiκη στην Ινδια για 6 μηνες. Θα παω στην εταιρεια Innova Education Consultants--Baroda, India.την ξερεται την πολη Baroda?ειναι καλα εκει η θα θελω να φυγω απ την πρωτη εβδομαδα? Μηπως ειναι καλυτερα να παω πιο νοτια πχ, Bangalore?
ελπιζω να εχω συντομα απαντηση γιατι πρεπει ν αποφασισω!!!!

2:52 AM  

Post a Comment

<< Home