Google
 

Monday, May 15, 2006

ΟΛΟΤΑΧΩΣ...ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα αν και καθυστερημένα. Έχει πέσει πάρα πολύ δουλειά και ελπίζω να με συγχωρέσουν οι φίλοι μου που δε μαθαίνουν νέα μου συστηματικά.
Μαζί με τη δουλειά όμως που έπεσε...έπεσε και το ρεύμα, το internet και ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία. Απο το πρωί κλασσικά δεν έχουμε ρεύμα στο γραφείο και δεν έχει αρχίσει καν η περίοδος των βροχών. Όπως οι Ινδιάνοι «έσυραν» το χορό της βροχής εμάς μας βλέπω να σέρνουμε το χορό του ρεύματος. Μόνο έτσι το βλέπω να την περνάμε στην καλή μας χώρα.
Μας τα είχανε πεί όμως αυτά όλοι. Εμείς δεν το πιστεύαμε. Δηλ τι να πιστέψεις? Πως ενώ ήδη σου κόβουν το ρεύμα το πρωί και το απόγευμα....θα σου το κόβουν και το μεσημέρι??
Στην Ινδία η αντίστοιχη ΔΕΗ δεν πρέπει να λέγεται εταιρεία ηλεκτρισμού αλλά ΕΠΠΡ, δηλ εταιρεία πότε-πότε ρεύμα πρέπει να την ονομάσουν! Ειδικά με τη ζέστη που κάνει έξω είναι θάνατος να μην έχεις a/c.(τι να πουν όσοι δεν έχουν τα βασικά...το ξέρω....δεν πρέπει να μιλάω κανονικά!) Ευτυχώς εμείς έχουμε γεννήτρια όπως έχω ξαναπεί. Καταλαβαίνεις πως ξεκινάει επειδή ακούγεται σαν τρένο. Κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό δεν είμαστε οπότε λέμε..αααα είναι η γεννήτρια.
Βέβαια για να είμαι και δίκαιη, τις τελευταίες μέρες δεν έχει τόσο ζέστη τουλάχιστον το βράδυ.Μπορείς να κοιμηθείς..(και όμως!!)

Και για να μην νομίζετε πως παραπονιέμαι συνέχεια πρέπει να σας πω ότι πέρασαμε ενα πολύ ωραίο σκ. Πήγαμε σε club ινδικό, open-air παρακαλώ. Ήταν πολύ όμορφο και γεμάτο με κόσμο. Βέβαια ο κόσμος καμία σχέση με τον κόσμο πχ της Βομβάης. Πιο κακοντυμένες και οι γυναίκες και οι άντρες. Αλλά μύριζα κολώνια για 2 φορά μέσα σε 7 μήνες που κλείσαμε αισίως. Και όχι μία αλλά πολλές!!Μύριζα και δεν το πίστευα...

Οι πιο πολλοί ήταν άντρες βέβαια στο club, αρκετοί δυτικοί και λίγες Ινδές ντυμένες ευρωπαϊκά. Και ενώ περνούσαμε καλά και είχε ωραία μουσική παρά τις ηλίθιες παρεμβολές του DJ( π.χ. για να ευχηθεί χρόνια πολλά σε ενα άσχετο φίλο του!!) στις 12 ακριβώς έκλεισε η μουσική!Αλλά ο κόσμος απτόητος. Δεν έλεγαν να φύγουν.Γενικότερα σαν ατμόσφαιρα ήταν πολύ καλά και μάλλον είναι μια εικόνα της Ινδίας που δεν πίστευα οτι θα δω.
Ύστερα βέβαια καταλαβαίνεις πως ορισμένα πράγματα μπορεί να μοιάζουν φιλελεύθερα και δυτικοποιημένα στη χώρα αυτή αλλά δεν είναι. Στην παρέα μας λοιπόν εκτός απο εμένα ήταν και μια άλλη κοπέλα, Ινδή. Πολύ όμορφη κοπέλα, οδοντίατρος και με δικό της αμάξι. Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως είναι το γεγονός πως οι γονείς της την άφησαν να βγεί μετά τις 10. Συνήθως δεν τις αφήνουν να βγούν μόνες σε όποια ηλικία και να βρίσκονται. Μιλούσαμε λοιπόν με την κοπέλα και τη ρώτησα αν έχει βγεί εκτός Ινδίας...
- όχι...δεν έχω βγεί εκτός Ινδίας..
- πως και έτσι?
- Η μαμά μου ανησυχεί όταν πάω ταξίδι
- Νομίζω πως αυτό συμβαίνει anyway….σε όλες τις μαμάδες
- Ναι αλλά η δική μου μαμά δεν με αφήνει να πάω εξωτερικό για το λόγο αυτό
- (Μήπως να κάνει ψυχοθεραπεία μπας και κάνεις και συ κανα ταξιδάκι??)

Να σας πω βέβαια πως το 90% των Ινδών γυναικών δεν τις αφήνουν οι γονείς τους να πάνε στο εξωτερικό. Αυτό σημαίνει πως τους στερούν ορισμένες φορές και το δικαίωμα στη δουλειά όταν η δουλειά συμπεριλαβάνει και μετακινήσεις.
- Ωραία( συνεχίζουμε τη συζήτηση) ελπίζω να παντρευτείς κάποιον που επίσης του αρέσουν τα ταξίδια..(ε, τι άλλο να της ευχηθώ με αυτή τη μάνα?)
- Ελπίζω
- Ε, γιατί ελπίζεις? Μπορείς να τον βρείς (ανάμεσα σε Τόσα εκατομμύρια...κάποιον θα βρεί, τι να πούμε και μείς οι Ελληνίδες που είμαστε 5 γυναίκες για ένα άντρα???)
- Δεν μπορώ να βρώ μόνη μου, θα μου τον βρεί η μαμά μου
- Μιλάς για προσυμφωνημένο γάμο?
- Ναι, μου λέει και τα έχω δεί όλα, θα τα κανονίσει η μαμά μου αυτά
Μετά απο αυτό δεν συνέχισα επειδή δεν είχε νόημα.Τι να της πω? Αφού είσαι νέα, μορφωμένη και όμορφη γιατί δε βρίσκεις κάποιον απο μόνη σου? Προφανώς είναι το έθιμο....
Και προφανώς η μάνα της θα της δείξει πως γίνονται και τα παιδιά όταν έρθει η ώρα.
Βρε καλά λέω πως στην Ινδία το Κάμα σούτρα το έφεραν τα κουνούπια!!!

Δυστυχώς στην Ινδία οι πιο πολλοί γάμοι γίνονται με αυτόν τον τρόπο ακόμη. Συμφωνούν οι γονείς πρώτα και μετά οι νεόνυμφοι βλέπουν ο ένας τον άλλο και θέλουν ή όχι συμφωνούν. Σε ορισμένες κάστες (τις κατώτερες συνήθως) οι γυναίκες απλά βλέπουν το γαμπρό σε φώτο και το ίδιο και κείνος (φωτογράφε πάρε την καλή μου πλευρά και κόψε λίγο μάγουλο και μύτη αλλιώς δε βλέπω να βρίσκω γαμπρό!)

Μου θυμίζει τα ξενοδοχεία που κλείνεις μέσω internet και βλέπεις μια φώτο που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Πάς στο δωμάτιο και το βλέπεις ερείπιο. Α...αααα, σου λένε, το δωμάτιο που είδες είναι....απλά η φώτο ήταν 10 χρόνια πριν!

Ηθικό δίδαγμα..Οι ευρωπαίες είμαστε πολύ τυχερές και ας αντιστοιχεί μόλις ενας άντρας σε πέντε γυναίκες (και μην ακούσω την εξυπνάδα που λέει συνήθως ο άντρας μου....ποιος...π.... έχει πάρει τις υπόλοιπες τέσσερις που μου αντιστοιχούν???!!)





5 Comments:

Blogger drakouna said...

Δίκιο έχεις. Αν και έχω πάει μόνο στην Μπαγκλαντές, επικρατεί και εκεί παρόμοια κατάσταση. Μόνο στις high society κάστες συμπεριφέρονται λίγο δυτικά. Και απ'ότι έμαθα, μπορεί να λένε για προσυμφωνημένα κτλ. αλλά εξωσυζυγικές σχέσεις υπάρχουν (under the table και στα κρυφά βέβαια) και δεν υπάρχει κανένας... στερημένος:)

1:37 AM  
Blogger Yian-Yiot said...

drakouna όσο για τις εξωσυζυγικές σχέσεις πριν λίγες μέρες άκουσα πως η γυναίκα του παιδιού που μας καθαρίζει το σπίτι τον παράτησε..και έμεινα. Και μάλιστα τον παράτησε για να πάει με άλλον που είχε πιο πολλά λεφτά επειδή δεν ήθελε να καθαρίζει σπίτια. Του άφησε και το παιδί, 2 χρόνων, επειδή της ήταν βάρος λέει!Και το δάκρυ κορόμηλο ο κακομοίρης που το έλεγε στο Γιάννη. Εγώ δεν εμφανίστηκα..ντράπηκα που είμαι γυναίκα μετά απο όσα άκουσα!!

2:56 AM  
Blogger drakouna said...

Το βιβλίο "the God of small things" δεν είναι τυχαία που διαδραματίζεται στην Ινδία!

3:18 AM  
Blogger YO!Reeka's said...

ο "Ο Θεός των μικρών πραγμάτων", που λέει η Δρακούνα, έχει συγγραφέα την Αρουντάτι Ρόι, διάσημη Ινδή συγγραφέα.
Αυτό τον καιρό διαβάζω τις εμπειρίες από την Ινδία του Οκτάβιο Παζ- μιλάει για τη δεκαετία του 50-60 και τα μισά ισχύουν και σήμερα!
Όσο για τα προξενιά, να ξέρεις ότι ισχύουν και στους μετανάστες, Ινδούς και Πακιστανούς, που ζουν... στην Αγγλία, ακόμα και 2ης ή 3ης γενιάς!
Παράνοια...!
Εμένα πάντως πολλές νέες Ινδές με προσέγγισαν διακριτικά, όπως και κάννα-δυό θείες (για τις κόρες τους) χεχεχε ήταν που είμαι λευκός=ομορφόπαιδο χαχαχαχα

9:50 AM  
Blogger Yian-Yiot said...

Παιδιά θα ψάξω να βρώ το βιβλίο που μου λέτε. Τη συγγραφέα την έχω ακουστά. Όσο για τους γάμους το γνωρίζω πως το κάνουν και οι μετανάστες. Μάλιστα πρόσφατα η Αγγλική κυβέρνηση ήθελε να τους το απαγορέψει αυτό γιατί με τον τρόπο νομιμοποιούσαν χιλιάδες Ινδές συζύγους.
Καλά gelial σε έβλεπαν λούκουμάκι οι θείες απο την Ινδία!!
Αντιγόνη...θα σε σκίσω!!!

10:08 PM  

Post a Comment

<< Home