Google
 

Wednesday, May 17, 2006

ΣΙΡΟΠΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ!

Ορισμένες φορές αναρωτιέμαι αν σαν άνθρωπος ζητάω πολλά απο τη ζωή μου. Στη συγκεκριμένη φάση και ιδιαίτερα χτές. Το μόνο που ζητούσα ήταν ενα φάρμακο για τα φλέμματα (sorry!!) που μου δημιούργησε η γρίπη και τα a/c τόσο καιρό και δεν με αφήνουν να κοιμηθώ.
Οι γιατροί έχουν απεργία σε όλη τη χώρα (δίνουν 50% των θέσεων στις ιατρικές σχολές σε κατώτερες κάστες ανεξαρτήτως βαθμού και οι ανώτερες κάστες έχουν εξαγριωθεί..για να μαθαίνουμε και νέα!)και έτσι πρέπει να πάω να πάρω σιρόπι απο μόνη μου.Ναι αλλά τι σιρόπι και απο που? Αυτό αν το πεις σε κάποιον στην Ελλάδα θα γελάει 20 μέρες. Είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Για έλα απο δω όμως να δείς πως είναι.

Λέει ο Γιάννης, να πάμε στο φαρμακείο που είναι κοντά στο σπίτι μας.
- Ποιό, εκείνο που είχαμε πάει τότε για το εμβόλιο 30 φορές και δεν έγινε η δουλειά μας?
- Ναι
- Αποκλείεται, δε μου άρεσαν και δεν τους εμπιστεύομαι, αν μου δώσουν άλλα αντι άλλων?
- Δεν υπάρχει περίπτωση, είναι το πιο ωραίο και μοντέρνο φαρμακείο που έχουμε δεί. Σαν την Ελλάδα
- Ε, δεν μπορώ να πω. Σε αυτό εχείς δίκιο, αλλά το άλλο που είχαμε δεί στο κέντρο μου άρεσε καλύτερα
- Το παλιό? Είσαι καλά? Ποιος ξέρει τι φάρμακα έχουν εκεί
- Ναι αλλά ο κύριος ήξερε, ήταν φρμακοποιός. Ο άλλος μου φάνηκε κομπογιανίτης...
- Δεν το συζητώ, θα πάμε στο καλό φαρμακείο κοντά στο σπίτι μας.

Ε, δεν πείσθηκα αλλά τι να κάνω? Ασε που σε όλο το δρόμο αναρωτιόμουν και έσπαγα το κεφάλι μου..πως λένε φλέμματα στα Αγγλικά?
Σταματάμε λοιπόν στο φαρμακείο και πάμε μέσα όπου βρισκόταν ο αγαπητός κύριος που το έχει. Αυτή τη φορά ξέχασε μόλις μας είδε να βάλει την άσπρη μπλούζα..(έχω και άσπρη μπλούζα..πάμε μια βόλτα?) και έμεινε με το καρώ πουκάμισο (κλασσική αξία στην Ινδία)

Αρχίσαμε να του λέμε τι θέλω με μια περιγραφή πολύ αηδιαστική!Δεν ξέραμε τη λέξη στα αγγλικά και του λέγαμε..θέλουμε κάτι..όχι για το βήχα...αλλά για αυτά που προκαλούνται απο το βήχα...Και κείνοι μας έβγαζαν κλασσικά σιρόπι για βήχα..

Πάλι εμείς...όχιιιιιιι για βήχα...και να τους εξηγώ σαν την παντομίμα...Τους λέω σε κάποια φάση...Ήμουν κρυωμένη και τώρα κάνω πολύ...spit!!Αυτό ήταν το καλύτερο που μπορούσα να κάνω..

Βέβαια, τους ρωτούσαμε..καταλάβατε? Ναι μας έλεγαν και δώστου να μας βγάζουν σιρόπια για το βήχα...Σε κάποια φάση βλέπω ότι βγάζει μπουκάλια που καταρχήν δεν είναι γυάλινα..Πάω πιο κοντά και βλέπω επάνω να γράφει...Ayrvedic…Αυτό εκτός απο μασάζ είναι ολόκληρη επιστήμη εδώ! Είναι διάφορα φάρμακα απο βότανα και φυσικά προϊόντα. Τα οποία σε καμία άλλη χώρα δε θα είχα πρόβλημα να δοκιμάσω αλλά όχι εδώ. Ασε που ορισμένα απο αυτά έχουν βγεί και στην Ευρώπη και έχουν έρθει πίσω γιατί δεν είχαν καμία έγκριση.Στην Ινδία έχουν πεθάνει και κάμποσοι πίνοντας βοτάνια Ayrvedic.(αυτά τα διάβασα όλα στο internet!) Θόλωσε το μάτι μου....
Του λέω, δεν το θέλω
- Why Madam? You don’t believe in ayrvedic?
- Οχι καλέ μου...πιστεύω εις μια Glaxo…κτλ κτλ, κάτι που ξέρω!!!
Και δώστου να βγάζει...και ξαναβλέπω το μπουκάλι το πλαστικό και βλέπω μια φαρμακευτική εταιρεία Ινδική. Α., όσο πάει γίνεται καλύτερο
- Δεν έχετε καμία δυτική εταιρεία?
Με κοιτάει με δυσπιστία, λες και κοιτάει αριανό που μόλις προσγειώθηκε! Δεν μπορεί να πιστέψει ότι
1) δεν πιστεύω στο Ayrvedic (αν είναι δυνατόν!! Αυτή τη θαυματουργή επιστήμη που την ξέρει όλος ο κόσμος!) και
2) δεν διανοούμαι να πάρω φάρμακα απο τις έγκριτες κατα τα άλλα φαρμακευτικές εταιρείες της Ινδίας που τις ξέρει μόνο η μάνα τους!!

-No madam…No western company….(Τρελή είσαι κοπέλα μου..σκέφτεται, δε λες που έχω και αυτά τα φάρμακα..μου θες και δυτικά φάρμακα..όχι όπως ήξερες, όπως βρήκες!!!)Αλλά να πω όχι στο Ayrvedic ήταν μαχαίρι στην καρδιά του (λέγε με και) φαρμακοποιού!Έπεσα στα μάτια του ρε παιδί μου!
Απο την άλλη εγώ τον κοιτούσα απορημένη που περιμένει να πάρω Ινδικό φάρμακο. Εδώ ακόμη και οι Ινδοί προτιμούνε νερό που φτιάχνει η Coca-Cola (αυτό το ξέρατε?) παρά τα ντόπια....σιγά μην δοκιμάσω εγώ τα φάρμακα τους και να τραγουδάω μετά απο ένα μισάωρο...Στον άλλο κόσμο που θα παςςςςς

Τι το κρατάνε το ρημάδι για φαρμακείο και δεν το τσιμεντώνουν????Είναι και φθηνό το τσιμέντο εδώ , να θυμηθώ να τους φέρω ένα σακί οταν ξαναπεράσω!
Πάλι καλά που δεν είχε stand by κανα guru να τον φέρει να με διαβάσει να μου φύγουν μονομιάς τα πάντα. Τον είχα ικανό!

Δεν πίστεψα πως πάλι έπεσα στην παγίδα και πήγα σε ενα φαρμακείο που ποτέ δεν είχε αυτό που θέλω μόνο και μόνο επειδή φάινεται δυτικό!!
Τελικά και δεν πήρα ότι ήθελα και για τρελή με πέρασαν και σε γιατρό δεν μπορώ να παω επειδή έχουν απεργία!!!
Viva India…και συ και τα φαρμακεία σου!!!

10 Comments:

Blogger Chrisa said...

Αχ βρε Γιώτα... αυτά που μας φαίνονται απλά στην Ελλάδα, στην Ινδία είναι πανδύσκολα!!! Χαράς στην υπομονή σου που πήγες και στο φαρμακείο!

1:17 AM  
Blogger Yian-Yiot said...

Chrisa μου δεν είχα άλλη επιλογή!
Αλλά μην ξεχνάς και το άλλο. Όπως προείπα σε άλλο blog αυτά που στην Ελλάδα γίνονται δύσκολα εδώ γίνονται εύκολα.Κλειδαρά θές? Καλωδιακή θές? Internet θες? Το έχεις την άλλη στιγμή!Δεν περιμένεις και κάνεις τεμενάδες για να έρθουν και να τους δώσεις τα λεφτά σου. Εδώ ο κόσμος έχει μάθει να τιμά το ψωμί που του δίνεις.

1:41 AM  
Blogger drakouna said...

Τα φλέγματα λέγονται... phlegms.

Διάρροια να μην πάθετε και τα φλέγματα περνούν.

3:02 AM  
Blogger vasvoe said...

μμ, το λεμόνι είναι καλό γενικά για όλα τα φλέμματα, μύξες κτλ καθαρίζει από τις βλένες δλδ.

δεν το δοκιμάζεις να πιεις καμιά λεμονάδα (με χυμό λεμόνι εννοώ);

πάντως από αυτό σίγουρα δεν πεθαίνεις.

4:27 AM  
Blogger Yian-Yiot said...

drakouna...αυτοκτονώ τώρα!!!Τα φλέμματα είναι ελληνική λέξη και δε μου έκοψε να το πω?????
Vasvoe...Thanks for the home made remedy!θα το δοκιμάσω παρ'αυτά!!

4:53 AM  
Blogger drakouna said...

To Immodium θα σταματήσει το... τέτοιο αλλά το καλύτερο είναι ένα υγρό που έχουν σε εκείνες τις χώρες όπως τον ορό. Σου αναπληρώνει αμέσως όλα τα χαμένα υγρά. Πίνεις ένα κουβά τέτοιο και σου περνά.

Για αρρώστιες, να θυμάσαι πάντα ότι στα ιατρικά terms, οι περισσότερες λέξεις είναι ελληνικές:)

2:09 AM  
Blogger Harry said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:55 AM  
Blogger Harry said...

Που να πας και σε κανά γιατρό! Για ένα ψιλοκρύωμα που είχα μου έδωσε μια ολόκληρη λίστα...Ας είναι καλά η μαμά που όταν ήρθε έφερε το φαρμακείο της γειτονιάς μαζί της :) Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω...υπομονή και μακριά από τις μηχανές του διαβόλου (=αιρ κοντίσιον)...γκούχου γκούχου!

4:00 AM  
Blogger Chrisa said...

Δεν μου λες... γιατί δεν γράφεις;;; Που είστε;;;

11:32 PM  
Blogger Yian-Yiot said...

Παιδιά sorry που ξαναχάθηκα αλλά έχει πέσει πολυ δουλειά, θα επανέρθουμε δημήτριοι .ομως...φιλιά

3:34 AM  

Post a Comment

<< Home