Google
 

Wednesday, May 10, 2006

ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟ....

Σήμερα το πρωί ξύπνησα (που λέει ο λόγος γιατί ποιός κοιμήθηκε?) και για μια στιγμή νόμιζα πως είμαι στην κόλαση του Δάντη αντι για το υπνοδωμάτιο. Είχαμε βάλει σε λειτουργία τους ανεμιστήρες οροφής, το a/c που υπάρχει μέσα στο δωμάτιο και όμως δεν υπήρχε σωτηρία.
Ένιωθα όπως η γαλοπούλες τα χριστούγεννα λίγο πριν το ψήσιμο....απειλή!!
Ανοίγεις το παράθυρο και την ίδια ώρα το σκυλομετανιώνεις. Η ζέστη μας κυνηγάει παντού και δεν αντέχεται!Μιλάμε για θερμοκρασίες απίστευτες.
Δυστυχώς οι ιδιοκτήτες του σπιτιού δεν έκριναν σκόπιμο να βάλουν a/c σε όλο το σπίτι και έβαλαν μόνο στα υπνοδωμάτια (πάλι καλά δηλ). Στη χώρα αυτή μαθαίνεις πως ότι θεωρείς εσύ αναγκαίο δεν είναι αναγκαστικά κάτι που θεωρεί και κάποιος άλλος αναγκαίο. Αλλά να μην θεωρείται αναγκαίος ο φούρνος(που δεν έχουμε) σε ένα σπίτι και το a/c παντού στο σπίτι σε μια χώρα που έχει 40 βαθμούς στην καλύτερη περίπτωση....εεεεεε τι να πει και ο ποιητής???

Το μόνο που απεύχομαι είναι να αρχίσουν τις διακοπές ρεύματος!Στην περίπτωση αυτή θα μεταναστεύσω στο Βόρειο Πόλο. Έτσι όπως είμαι αισθάνομαι πως θα είναι το ιδανικό μέρος για χαλάρωση!!!
Στο νέο Δελχί (το όνομασαν έτσι για σπάσιμο στους Άγγλους, και αυτό και τη Βομβάη που λέγεται Mumbai πλέον!) τα σχολεία έκλεισαν χτές λόγω ζέστης. Και δε νομίζω να έχουν a/c στα σχολεία, ανεμιστήρες...παίζεται!Που να σηκωθούν να πάνε τα κακόμοιρα παιδάκια?
Και φεύγεις απο το σπίτι που έχεις καταφέρει με νύχια και δόντια να κάνεις μια ανεκτή θερμοκρασία και πάς έξω! Όλα τα λεφτά μωρόοοοοο μου...όλα τα λεφτάαααα για τα δυο παγάκια που θα ήθελα αγκαλιάαααααα.......(σε στίχους δικούς μου και ρυθμό Άννας Βίσση). Η κόλαση, ο φούρνος, το τζάκι και συ μέσα....τι να πρωτοπώ.Τα λόγια είναι περιττά. Συν τα κουνούπια βέβαια που μάλλον τους αρέσει πολύ η ζέστη και αναπαράγονται με ρυθμούς απίστευτους! Ήθελα να ξερα....δεν έχουν τίποτα άλλο στο μυαλό τους οι κούνουποι και οι κουνουπήνες της Ινδίας?Να δείτε που το Κάμα Σούτρα δεν τον επινόησαν οι άνθρωποι αυτής της χώρας αλλά τα κουνούπια!!!

Πας να ανοίξεις το στόμα να μιλήσεις και καταπίνεις 3-4 κουνούπια!Τόσα πολλά είναι. Και δεν το συζητώ για τα αντικουνουπικά. Πλέον δεν βάζουμε επάνω μας επειδή είναι το breakfast τους!Το τρώνε αντί να τα διώχνει μακριά! Του οδηγού μας είναι το καλύτερο του να με κοιτάει να διώχνω κουνούπια και κάθε λογής έντομα. Προσφέρω θέαμα χωρίς εισητήριο....Χτυπιέμαι μονίμως..στο κεφάλι μου, στο πόδι μου... εννίοτε πάε και καμιά αδέσποτη στο Γιάννη(αδέσποτη....λέμε τώρα) που είχε τη φαεινή ιδέα να με φέρει στην Ινδία!

Στη συνέχεια μπαίνεις στο αυτοκίνητο, μαζί με τα κουνούπια..βεβαίως, βεβαίως (εμείς που είμαστε τυχεροί δηλαδή) και παίρνεις δόση απο a/c και έχεις βγάλει σταλακτίτες μέχρι να πας στο γραφείο. Στο δρόμο όμως οι Ινδοί χαμπάρι. Με πουκαμισάκια (στάνταρ) και τα μανίκια μέχρι κάτω. Οι γυναίκες με τα σάρι τους που είναι 15 μέτρα ύφασμα. Και μου αρέσει που εγώ κοιτάω αυτές και κείνες εμένα. Καλά εγώ αναρωτιέμαι κλασσικά πως δεν ζεσταίνονται με αυτό όλο που φοράνε και το τυλίγουν και σα μπέρτα στον ώμο. Εκείνες θα ήθελα πολύ να ξέρω τι λένε για μένα!!Πως δεν κρυώνω που φοράω κοντομάνικο? Μόνο που τους βλέπω μου έρχεται να λιποθυμήσω( ιιιιιιιιιιιιιι..............σαν την Ζουμπουλία στο «Παρα πέντε».

Και δε μιλάω για όσους δεν έχουν αυτοκίνητο και έχουν ποδήλατο. Δεν είναι πως εμείς είμαστε καλομαθημένοι αλλά ότι η ζέστη δεν αντιμετωπίζεται. Απορώ δηλ πως μπορεί κάποιος να είναι μαθημένος σε τέτοια θερμοκρασία και να μην παθαίνει θερμοπληξία με ποδήλατο, ρίκσο κτλ.
Όταν επιτέλους φτάνουμε στο γραφείο, το a/c βρίσκεται στους 21 βαθμούς μονίμως και ας φωνάζουμε πως αυτό δεν είναι καλό! Ο οργανισμός έχει πάθει Το σοκ μετά απο τόσα σκαμπανεβάσματα θερμοκρασίας πρωί πρωί. Τρείς μέρες το έκανα αυτό και είμαι με τα χαρτομάντηλα και τη μύτη μου να τρέχει σα βρύση. Γερή κράση εμείς οι ευρωπαίες!!

Το χειρότερο απο όλα όμως είναι το βράδυ. Δεν μπορώ να κοιμηθώ λόγω ζέστης και φυσικά το πρωί δεν ανοίγει το μάτι.Νομίζω πως μετά την Ινδία θα σιχαθώ το καλοκαίρι, τη ζέστη, τον ήλιο και γενικά ότι έχει να κάνει με κοντομάνικο!Λέτε μετά να ζητήσουμε να μας στείλουν Νορβηγία για ένα χρόνο να στανιάρουμε?

Όλοι λένε πως αυτό θα πάρει ακόμη κανένα μήνα!!!!Θα έχω αποτρελαθεί και θα έχω πάθει καπάκι και πνευμονία.Μετά όμως.....θα έρθει η βροχή!!Και όλα θα γίνουν πράσινα και δε θα έχει ζέστη!(ονειρικό μου φαίνεται εδώ που τα λέμε αλλά μου αρέσουν τα όνειρα!!) Και πάλι θα γκρινιάζω είναι σίγουρο αλλά τουλάχιστον δε θα έχει ζέστη!!!

Κάπου κάπου αναρωτιέμαι κίολας μήπως με καταράστηκε κανένας να με στείλουν στο πύρ το εξώτερο....γιατί καπώς έτσι πρέπει να είναι (έπρεπε να νηστέψω πιο σκληρά το Πάσχα ρε παιδιά, το παραδέχομαι!)

Ρε παιδιά μαζί με τα στυλό που προσφερθήκατε να μου στείλετε, στείλτε και κανα συνεφάκι κατα δω. Μην τα κρατάτε όλα για την πάρτη σας!Γιατί κάθομαι και αναρωτιέμαι.....που είναι οι μουσώνες....οεο???????????

4 Comments:

Blogger Yian-Yiot said...

Eyxaristoume para polu.
Amelie auto mas kanei megali entupwsi, to pws einai exoikoiwmenoi me tosi zesti. Egw upoferw les kai pernaw eminopausi!!
Oso gia to pleuritoma,einai sigouro. Anoigeis to a/c kruwneis, to kleineis zestainese!
Oi mouswnes tha erthoun alla pote einai to thema.
To para pente to evlepa mazi me tis aderfes mou, pou de xanoun epeisodio,stin Ellada.
Edw den pianoume tipota.
Ase mi mou thumizeis pws de tha dw to panuguri pou tha ginei me ti Eurovision stin ellada...gamwtiii

2:37 AM  
Blogger YO!Reeka's said...

καλά, σκέψου ότι εμείς εδώ στην Αθήνα αρρωσταίνουμε καθε χρόνο με τα αιρκοντίσιον... φαντάσου τι τραβάτε εσείς!

2:16 AM  
Blogger Harry said...

Εδώ πέρα εις το μεγάλο χωριό είναι η ίδια η κατάσταση. Από a/c σε a/c πάω. Ξεκινάω για την δουλειά νωρίτερα για να αποφύγω την αποπνικτική ζέστη. Παίδες κουράγιο, οι μουσώνες είναι κοντά. Μέχρι τότε προμηθευτείτε βεντάλιες, ανεμιστηράκια και τα στυλό σας φυσικά!

(το email μου είναι στο προφίλ για οποιαδήποτε επικοινωνία!)

6:13 AM  
Blogger drakouna said...

Να χαρείς το καλοκαίρι (και τα κουνουπάκια έχουν πρωτείνες) γιατί με το που θα αρχίσουν οι μουσώνες θα είναι λες και άνοιξε η (μεγάλη)βρύση. Ελπίζω να ζειτε σε ύψωμα. Η να ξέρετε κολύμπι:)

3:54 AM  

Post a Comment

<< Home