Google
 

Thursday, March 16, 2006

ΕΡΩΤHΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤHΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΟΥ

Με το που προσγειωθήκαμε στο έδαφος της Ινδίας κατάλαβα αμέσως τη διαφορά απο τη Μαλαισία. Όσο ωραία και να τα είχαμε περάσει η αλήθεια είναι πως κάναμε σύγκριση με την Goa. Όλα ωραία και καλά στη Μαλαισία αλλά της έλειπε κάτι βασικό....Ιστορία σαν της Ινδίας. Και επειδή είμαστε και παιδιά που το έχουμε λίγο μέσα μας είπαμε πως τέρμα τα πολύ εξώτικά μέρη για μας αν δεν έχει και λίγο suspense βρε παιδί μου. Σκεφτόμενη όλα αυτά περίμενα στην ουρά να έρθει η σειρά μου στον έλεγχο διαβατηρίων......
Έλεγχος διαβατηρίων,...μμμμμμ ούπς μου ήρθε μια ωραία ιδέα. Αφού είμαι που είμαι εδώ σκέφτηκα ας ρωτήσω τον καλό κύριο Ινδό που είναι υπεύθυνος στα διαβατήρια για τη visa μου. Όχι καμιά σημαντική ερώτηση, απλά αν μπορώ να πετάξω την ίδια μέρα που λήγει η visa μου.Μου έχουν πει ναί, αλλά στην Ινδία δεν μπορείς να ξέρεις ΠΟΤΕ!!

-Καλησπέρα
Καμία απόκριση, απλά με κοιτάει κάτω απο τα γυαλιά του. Φαντάζομαι θα σκέφτεται, δε μας παρατάς και συ που γύρισες μαυρισμένη απο διακοπές και γω δουλεύω στις 3μισι το πρωί?
- Θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση, συνεχίζω απτόητη
- .....
- Θέλω να πετάξω την ίδια μέρα που λήγει η visa μου και αναρωτιέμαι αν υπάρχει πρόβλημα
- Γιατί δεν πάτε να την ανανεώσετε?
- Προσπάθησα και μου είπαν πως δεν γίνεται εδώ, αλλά θα ήθελα να ξέρω αν έχω πρόβλημα
- Γίνεται
- Τέλοσπάντων, τώρα πλέον δεν μπορώ
- Μπορείς στο τάδε γραφείο
- Ναι, αλλά εμένα μου είπαν άλλα, τελοσπάντων.....
- Μπορείς...στο τάδε γραφείο
- .....μπορείτε να μου απαντήσετε αν θα έχω πρόβλημα?
- Γιατί δεν την ανανεώνεις εδώ??
Τι στο καλό??Απο πότε μιλάω τέλεια τα κινέζικα? Του είπαν πως έχει πρόβλημα ο τουρισμός τους και θέλει να με κρατήσει εδώ????Γιατί δεν απαντάει την ερώτηση να πάμε και οι δυο στη δουλειά μας? Ο Γιάννης αρχίζει και κοιτάει, νομίζει πως δε με αναγνωρίζουν στη φώτο και όπου να’ναι θα με μπουζουριάσουν!!
Ενωμεταξύ έχει έρθει και άλλος ένας (κλασσικά) να δεί τι του λέω και το μόνο που καταλαβαίνω απο τη συζήτηση είναι η visa.....ο άλλος σκεφτικός, με κοιτάει, με ξανακοιτάει....κουνάει το κεφάλι και φεύγει...
Κόβομαι λόγω βλακείας καλέ? Πείτε μου....
- Τελικά θα έχω πρόβλημα αν ταξιδεύω την ίδια μέρα? Δε μου είπατε...
- Ε καλά, αν δε θες να την ανανεώσεις εδώ τη visa και θές να πάς στη χώρα είναι δικό σου πρόβλημα....μου λέει και τα κολλάει όλα..
- Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια , ψελλίζω και φεύγω

Βγαίνοντας να πάρουμε τις βαλίτσες με ρωτάει ο Γιάννης τι έκανα τόση ώρα. Και του λέω τι ρώτησα...
Και? Μου λέει...
Εγώ φταίω τελικά που φεύγω την άλλη βδομάδα του λέω...
-Γιατί?????
-........Έλα ντε!!!
Και άμα ξαναγυρίσω γράψτε μου...Είναι ικανοί όταν πάω να φύγω να με πιάσουν και να παρουσιαστεί μάρτυρας πως ένα βράδυ ρώτησα αν θα εχω πρόβλημα να ταξιδέψω και μου είπαν ναι...
Και είπα...οκ είναι δικό μου πρόβλημα!!
Τέλειωσε...την επόμενη Παρασκευή φεύγω για την Ελλάδα....Το πότε και αν θα έρθω,άγνωστο....θέλω visa πρώτα σωστά?
Και θα μου την ετοιμάσουν Ινδοί, σωστά...?........άντε γειά!!!

10 Comments:

Blogger Chrisa said...

Και άμα είχε δίκιο ο Ινδός και μπορούσε να σου φτιάξει την visa επιτόπου; Πάντως καλού-κακού έλα Ελλάδα γιατί You never Know!!!!

12:16 AM  
Blogger Yian-Yiot said...

Χρύσα μου το σκέφτηκα αλλά είπα...άσε καλύτερα.Εμβόλιο ήθελα και έκανα 4 μέρες,όχι visa.
Και εις άλλα με υγεία λέω εγώ!

12:47 AM  
Blogger YO!Reeka's said...

Καλά, δεν ανανεώνεται η visa μέσω της πρεσβείας μας στην Ινδία; Παράξενο μου φαίνεται.

1:01 AM  
Blogger Yian-Yiot said...

Η Visa μου είναι είναι αποκλειστικά και μόνο αρμοδιότητα της Ινδικής κυβέρνησης ή πρεσβείας.Δεν μπορεί η δική μας πρεσβεία εδώ να κάνει κάτι.Άσε, το ψάχνω 2 μήνες τώρα!!

8:32 AM  
Blogger sevium79 said...

ti egine re paidia telika ta kataferate?
de sas xerw alla anyshxw..xxx

11:05 AM  
Blogger YO!Reeka's said...

Τι έγινε, πού χαθήκατε εσείς;!!!!

9:25 AM  
Blogger Dellaporta said...

Καλως να μας έρθεις πίσω. Σκέψου την θετική πλευρά των πραγμάτων. Μετά την Ινδία η Ελλάδα θα σου φαίνεται παράδεισος!!!

4:29 AM  
Blogger Harry said...

Σήμερα βρήκα εντελώς τυχαία το blog σας και έχω πάθει πλάκα! Οι περιγραφές σας είναι bahut accha hai! Νόμιζα και εγώ πως είμαι ένας μοναχικός cowboy στην Ινδία. Είμαι στην Βομβάη για δουλειά από το Σεπτέμβριο. Ελπίζω να περάσατε όμορφα στην Ινδία. Πάω να διαβάσω τώρα τα υπόλοιπα που έχετε γράψει!

10:06 PM  
Blogger ellinida said...

Μα τι στο καλό συμβαίνει ? Που θα σας βρουν οι ευχές μου για το Πάσχα ?
Καλή Ανάσταση παιδιά και αναμένωμεν εξελίξεις .

11:52 PM  
Blogger Yian-Yiot said...

Παίδες γειά σας! Η παραμονή μου στην Ελλάδα μου πηρε λίγο πιο πολύ απο ότι περίμενα αλλά με ξέρετε...δεν παραπονιέμαι! ;-)
Ελπίζω να μην έχασα το κληρονομικό χάρισμα και να συνεχίσω να σας κρατάω και να μάς κρατάτε συντροφιά τις ζεστές μέρες του μουσώνα (ω ρε μάνα τι έχει να γίνει).
Ασε που καταχάρηκα όταν είδα πως δεν είμαστε 2 αλλά 3 Έλληνες στην Ινδία! Γειά σου Harry, τους συντροφικούς μας χαιρετισμούς!!
Φιλιά σε όλους και καλή μας συνέχεια...

12:33 AM  

Post a Comment

<< Home